Tweet

Nuffnang Ads

Tuesday, January 1

.. tiada tajuk!

:)
Sekali bila difikir kan kembali
ada juga aku terfikir barangkali.
ubah diri, berdikari, tapi hati ku mati..melayang

diam seketika baik tiada rasa menang
aku pilih berkhayal dan aku  terhuyung hayang.. sendiri
aku berfamily di sini. mengaku aku lah ibu aku lah bapa.. 
saya lah abang.. saya juga teman.. ku hampa,rasanya tiada

berugama petah baca alif ba ta alif tulis jawi,
bila ditafsir mereka kaku?.. 
katanya itu salah yang ini betul..
cakap biar betul- betul..
mereka ingat aku begini tiada pun betul
ku rasa di sini.. tapi hati ku lari..

kehilangan wira ku umpama kerajaan ku jatuh
aku jatuh.. bergegar semangat ku kian bertongkatkan pauh.
bergetar bagai diserang beribu peluru,
terasa sakit di hati bukan di badan ku..
tersemai.. dendam yang bermutu menunggumu..!

namun, aku hanya mampu begini
bersama android yang tangan giat mengisi
ruang text yang mulanya putih 
kini pelbagai bintik hitam yang sama macam diri sendiri..~ 


HK
 

No comments:

Post a Comment