Tweet

Nuffnang Ads

Wednesday, January 2

Salut Dalam Aku ada Hantu !

 

 

#aku ranking nombor satu, tak perlu berburu
gadis kenal nama, datang pusu pusu
yang ada halkum, walaupun cemburu
bila jumpa kita mereka salut
kutoleh kekanan mereka salut
kutoleh ke kiri mereka salut
depan dan belakang mereka salut
bila jumpa aku semua orang salut


jangan panggil aku bro, panggil aku pro
tolong buang senyum sila salut komando
duo atau solo, laju ataupun slow
subjek dan predikatku kombo akal dan telor
nyala balik mancis, mantera belum habis
sambung ackap dengan jin macam tamar jalis
testosterone testarossaku dipanggil
untuk sapu rapper lembut berestrogen kancil hamil
psikotik, skizofrenik, persisnya autistik
gnostic, dia sungguh mistik bila berlinguistik
walau narcissistic, dia artistik dan tulus
qarma, mista malique kapla kultus pulus
satu untuk bass, dua untuk treble
tiga untuk duit buat dengan muzik rebel
jangan tunjuk ajar aku tak akan setuju
sudah hidup cukup lama sudah tau arah tuju
aku ranking nombor satu, salut.

 

#Bukan si botak dari yang terbatu setan nakal-nakal dua personaliti
Tapi bila orang bilang aku ada hantu entah terserah hadiri sendiri
Bila ku datang dia pasti pergi lenyap satu malam satu siang
Roh ada dua jasad dikongsi dia agresif fakul berdiam
Aku pemalu dia pula berlagu tersenyum bila sibuk senyum bila si dua kecil
Dia bangun lalang baju ku nampak jahat ops dia ambil dari situ

Aku lekas marah dia lekas berdarah aku genggam angin dia tumbuk biar kalah

salut sama jeneral dan orang kanannya
malique-ariz macam castro-guevara
jangan lari tapi tabik kalau gerun
lagi bagus kalau tunduk macam askar jepun
lepas tabik hormat jangan jeling jangan pandang
jangan nak biadap kang kusumbat dalam kandang
tiada yang berani mahu cuba langgar pantang
kerna qarma kan sentiasa yang terbaik dari ladang
ranking nombor satu nah siapa mau pangkah?
siapa mau sanggah, siapa mau langkah?
makin hari pengikutku bertambah
pandapat kau bercanggah, pendapatanku bercambah
yeah, peduli pancaroba
semangat berkobar? nah. rapku bernarkoba
jangan tunjuk ajar aku tak akan setuju
sudah hidup suku abad sudah tau arah tuju 


Bulu roma naik aku nampak hitam bila aku pitam dia datang cakap siap
Jangan sambut dengan jampi dia tidak terima ikut mazab rimau raja rama5
 

Oh kiri oh kanan.....

 

Pasti kena tampar hahaha siapa takut lari berani kena campak kenapa kita takut benda yang tidak nampak
Benarkah wujud kalau kita tidak nampak penakut takut benda yang tak nampak
Bila tengok cermin aku takut aku nenek pernah cakap dalam aku ada hantu
Tengok cermin ku takut aku nenek bilang dalam aku ada hantu
Nenekmu pun kan bilang begitu kan dalam kita semua ada hantu

 

mereka suka yang tersirat tak suka yang zahir
banyak mulut tapi tak cukup sirih dan gambir
belum khatam ngaji lagak mahir mahu tafsir
bila tersalah anasir persalahkan ku dan nasir
mereka suka simpla sampai single bunyi jingle
panggil diri bintang aku panggil mereka twinkle (twinkle)
ku eta carinae atau pistol
supernova janji letup sebelum hujung tahun fiskal
4 unit pirelli bantu 8v menujah
belakang 735 senyum kira mulah
hadir asap ungu sama singa dari judah 

 

Disini ada pesta
Datang tak diundang pulang tak di hantar
Dalam aku ada hantu

 



No comments:

Post a Comment